MOGELIJKHEDEN


Een professioneel en gebruiksvriendelijk online klanttevredenheidsplatform

Het online klanttevredenheidsplatform van Dit zegt de klant biedt u de mogelijkheid enquêtes te versturen om;

  • de klanttevredenheid te bepalen;
  • de kwaliteit van uw producten en/of diensten verder te verhogen;
  • de klant zijn mening te kunnen laten geven over uw bedrijf en zo extra service te verlenen;
  • de eindbeoordeling te tonen op uw website en zo nieuwe klanten aan te trekken.

Uw klant ontvangt de enquête als e-mail en kan deze met één klik openen. Door het gebruik van de gebruiksvriendelijke sleepfuncties is de enquête binnen 30 seconden in te vullen, wat resulteert in een hoge respons! Uw klant wordt na afloop bedankt voor het invullen van de enquête.

WAT KUNT U MET HET KLANTTEVREDENHEIDSPLATFORM?

Met Dit zegt de klant kunt u o.a:

Professionele enquêtes versturen
- onbeperkt gepersonaliseerde enquêtes versturen;
- via een importbestand (of handmatig) eenvoudig de gegevens van uw klanten invoeren;
- uw eigen enquête opmaken met open vragen, cijfervragen en/of meerkeuzevragen (incl. linkmogelijkheden of extra uitleg)
- uw vragen onder te verdelen in een hoofdvraag met daaraansluitend subvragen. 
- gemakkelijk een herinneringsmail versturen;
- de enquête zoveel mogelijk aansluitend op uw huisstijl (kleuren). 

De resultaten bekijken 
- alle resultaten van uw verstuurde enquêtes bekijken;
- bij een kritische beoordeling een melding ontvangen;
- reageren op klantenbeoordelingen;
- meer inzicht krijgen in de beoordelingen door middel van overzichtelijke grafieken;
- eenvoudig uw resultaten printen of exporteren.

Enquêtes publiceren
- enquêtes publiekelijk maken door middel van de widget die uw score laat zien of een link;
- de beoordelingen wel of niet publiceren, en dat op elk gewenst moment;
- uw resultatenpagina voor uw potentiële klanten zoveel mogelijk afgestemd op uw huisstijl (kleuren);
- indien u het niet eens bent met een klantenbeoordeling, kunt u deze laten verwijderen door Dit zegt de klant;
- reageren op een klantenbeoordeling;
- mogelijkheid om uw pagina met klantenbeoordelingen (indien publiekelijk) vindbaar te maken.

DIT ZEGT DE KLANT | BARNSTEEN 27 | 1718 DG HOOGWOUD | TEL: 0226-755055 | E-MAIL: INFO@DITZEGTDEKLANT.NL | algemene voorwaarden